Ozonee.pl Odzież męska - opinie
Ozonee.pl Odzież męska w Opinus od: 2018-11-15
Kategoria sklepu: odzież, obuwie
średnia ocena: 2,7 / 5 na podstawie 15 ocen
Sklep NIE przystąpił jeszcze do programu Opinus. Jego właściciel nie zarządza tym sklepem.
To Twój sklep? Zarządzaj jego prezentacją w Opinus i uzyskaj więcej informacji o opiniach. Zobacz dlaczego warto.
Opinie o sklepie
Po 3 tygodniach od dostarczenia do sklepu mojego zwrotu, nadal nie otrzymalam pieniedzy.... tlumacza sie szczytem sezonu, ale uwazam ze termin 14 dni jest obligujacy obie strony. Po uplywie tego czasu nikt nie przyjalby ode mnie zwrotu a ja mam bezczynnie czekac az oddadza mi MOJE pieniadze. Zglaszam sprawe do rzecznika i napewno nie zrobie juz u nich zakupow!!!
Jeżeli szanujecie siebie i swoje pieniądze odradzam, zwrotu nie zobaczycie pieniędzy też sklep typu scam, łamią regulamin swój i prawo zakupu na odległość.
Jakoś tragiczna ! Nie uznają reklamacji ! Ostrzegam przed tą {określenie usunięte przez moderatora} firmą ! Jakość jest jak z chińskiego bazaru !
Jakość ubrań to jakiś istny żart ! Nie Polecam !
Nie polecam sklepu @Ozonne.
Otrzymałem e-mail z informacją, że produkt który oglądałem jest już dostępny. Jako, że nie otrzymałem informacji o wysłaniu zamówienia, skontaktowałem się przez Messenger, aby dowiedzieć się czy produkt jest faktycznie jest w ofercie.
Zostałem zapytany o rozmiar, a następnie o dane do przelewu. Gdy wysłałem przelew, nagle okazało się, że produkt jest już wyprzedany.
Sklep nie poniósł żadnej odpowiedzialności za swój błąd, a na zapytanie o rekompensatę wręcz zostałem wyśmiany.
Zatem wniosek jest prosty - nie zależy im na klientach i dobrej reputacji, bo przyjdą inni co nam zapłacą.
Moim zdaniem nieprofesjonalne podejście do klienta, bezczelna obsługa, brak ponoszenia konsekwencji za swoje błędy i jakichkolwiek przeprosin za tego typu akcje.
Nie polecam, konkurecja ma to samo, a w razie problemu można liczyć na obustronny kompromis, a nie podejście na zasadzie - chcesz to bierz, nie to…
Zamówienie ostatecznie anulowali "bo za dużo zmian w zamówieniu" - konsultant/sprzedawca nie ogarnął zamiany 2 szt. w zamówieniu na ponad 200 zł.
Obsługa klienta i podejście do klienta na niskim poziomie.
Jak oceniasz sklep?
Powiadomienia o nowych ocenach
Możesz otrzymywać automatycznie powiadomienia o nowych recenzjach tego sklepu.
Wystarczy podać adres e-mail i potwierzić klikając na link, który za chwilę otrzymasz w wiadomości e-mail.