Ozonee.pl Odzież męska - opinie
Ozonee.pl Odzież męska w Opinus od: 2018-11-15
Kategoria sklepu: odzież, obuwie
średnia ocena: 2,9 / 5 na podstawie 13 ocen
Sklep NIE przystąpił jeszcze do programu Opinus. Jego właściciel nie zarządza tym sklepem.
To Twój sklep? Zarządzaj jego prezentacją w Opinus i uzyskaj więcej informacji o opiniach. Zobacz dlaczego warto.
Opinie o sklepie
Jakoś tragiczna ! Nie uznają reklamacji ! Ostrzegam przed tą {określenie usunięte przez moderatora} firmą ! Jakość jest jak z chińskiego bazaru !
Jakość ubrań to jakiś istny żart ! Nie Polecam !
Nie polecam sklepu @Ozonne.
Otrzymałem e-mail z informacją, że produkt który oglądałem jest już dostępny. Jako, że nie otrzymałem informacji o wysłaniu zamówienia, skontaktowałem się przez Messenger, aby dowiedzieć się czy produkt jest faktycznie jest w ofercie.
Zostałem zapytany o rozmiar, a następnie o dane do przelewu. Gdy wysłałem przelew, nagle okazało się, że produkt jest już wyprzedany.
Sklep nie poniósł żadnej odpowiedzialności za swój błąd, a na zapytanie o rekompensatę wręcz zostałem wyśmiany.
Zatem wniosek jest prosty - nie zależy im na klientach i dobrej reputacji, bo przyjdą inni co nam zapłacą.
Moim zdaniem nieprofesjonalne podejście do klienta, bezczelna obsługa, brak ponoszenia konsekwencji za swoje błędy i jakichkolwiek przeprosin za tego typu akcje.
Nie polecam, konkurecja ma to samo, a w razie problemu można liczyć na obustronny kompromis, a nie podejście na zasadzie - chcesz to bierz, nie to…
Zamówienie ostatecznie anulowali "bo za dużo zmian w zamówieniu" - konsultant/sprzedawca nie ogarnął zamiany 2 szt. w zamówieniu na ponad 200 zł.
Obsługa klienta i podejście do klienta na niskim poziomie.
Zakupów w tym sklepie dokonuję kolejny raz natomiast z taką niekompetencją i podejściem do klienta spotykam się pierwszy raz! jeden z zamówionych produktów został zastąpiony innym podczas pakowania zamówienia w sklepie. Pozostała część zamówienia była poprawna ale chciałem otrzymać brakujący produkt. komunikacja z obsługą sklepu o ile realizowana na bieżąco pozostawiała wiele do życzenia pod kątem udzielanych informacji. to samo pytanie zadawałem po kilka razy bez uzyskania odpowiedzi. zwrotu musiałem dokonać na koszt własny (z perspektywą zwrotu środków) niemniej mimo kilkukrotnego zaznaczenia że CHCĘ otrzymać brakujący towar, sklep zamiast stanąć na wysokości zadania po ponad 2 tygodniach milczenia od dokonania zwrotu właśnie poinformował mnie że środki ponoć wczoraj zostały zwrócone na konto a towar nie został wysłany. Brak mi słów na taką obsługę - niekompetentni ludzi nie dbający o klienta!
Za te cene, to calkiem spoko.
Jak oceniasz sklep?
Powiadomienia o nowych ocenach

Możesz otrzymywać automatycznie powiadomienia o nowych recenzjach tego sklepu.
Wystarczy podać adres e-mail i potwierzić klikając na link, który za chwilę otrzymasz w wiadomości e-mail.