Opinus

Dla właścicieli sklepów

95%


"Aż 95% konsumentów czyta rekomendacje online przed dokonaniem zakupu". Tak wynika z raportu Spiegel Research Center.

Opinie mają znaczenie - zarządzaj nimi.

wpływaj na opinie
zarządzaj swoim sklepem

Konsumenci właśnie u nas szukają opinii o Twoim sklepie

Ludzie szukają opinii w sieci

Konsumenci przed dokonaniem zakupów zazwyczaj szukają opinii w sieci o sprzedawcy. Zanim dokonają (lub nie) u Ciebie zakupu - będą szukać opinii o nim w Opinus.

Rozważając zakupy w Twoim sklepie poszukają opinii w Google. Możesz nimi zarządzić.

Zobacz po lewej informacje z Google Search Console jak to funkcjonuje... Zakryta część zrzutu ekranu to nazwy poszczególnych sklepów.

Znasz opinie

„Nie ważne co mówią, ważne aby mówili” - to może tyczyć się gwiazd, celebrytów. Na pewno nie sklepu internetowego. Trzymaj rękę na pulsie, słuchaj tego co mówią klienci. To będzie dużo łatwiejsze gdy uwagę klientów przyciągniesz w jedno miejsce niż rozproszy się ona po internecie.

Reagujesz

Klient jest zadowolony i poświęcił swoją uwagę by powiedzieć o tym światu - doceń to, podziękuj. To pozytywne wrażenie wróci w postaci kolejnego złożonego zamówienia. Coś poszło nie tak? Pokaż, że dbasz o to by następnym razem klient wyniósł wyłącznie pozytywne wrażenia. Na stronie agencji Artefakt będącej Partnerem Premium Google przeczytasz artykuł opisujący dlaczego warto i jak zamienić negatywne opinie w sieci w swój sukces. P.S. Łatwiej nimi zarządzić gdy będą w jednym miejscu, nad którym masz kontrolę :)

Mediacje klient-sklep

Gdy uznasz, że opinia jest krzywdząca, oderwana od realiów, nie na temat - możesz jednym kliknięciem rozpocząć mediacje. Opinia od razu będzie publicznie ukryta, pozostanie widoczna tylko dla Ciebie. Autor opinii w ustalonym czasie (8 dni) musi ją zatwierdzić poprzez kliknięcie w link w otrzymanej wiadomości. Jeśli podał nieprawdziwy adres e-mail - opinia pozostanie na trwałe usunięta. Gdy autor zatwierdzi treść opinii kliknięciem w link - ruch jest po Twojej stronie i masz możliwość kontaktu z autorem opinii. Gdy strony uznają za słuszne - opinia nie będzie prezentowana.
Tylko gdy zarejestrujesz się w Opinus i zarządzasz swoim sklepem masz możliwość w pełni wyeliminować niesłuszne opinie a na realne nieporozumienia odpowiednio reagować mając kontakt z autorem.

Budujesz zaufanie i rzetelny obraz

Pokaż, że to co mówią Twoi klienci jest dla Ciebie istotne. Bądź bliżej klientów a nie tylko zza bezdusznego muru systemu sklepowego.

Promujesz sklep

Po prostu daj się znaleźć. Wiele osób zanim dokona zakupu w sieci poszukuje opinii w Google. Systemy sklepów internetowych mają mało wyeksponowane opinie. Są one także mniej wiarygodne jako umieszczone w samym sklepie. Opinie znajdą się w Opinus a klienci odnajdą je w Google.

Wiarygodne opinie potwierdzone zakupem

Dzięki integracji Twojego systemu sklepowego z Opinus klienci po otrzymaniu przesyłki, i po określonym przez Ciebie czasie, automatycznie otrzymają od nas wysłane w Twoim imieniu zaproszenie do wystawienia opinii. Wiadomość email zawiera link z unikatowym kluczem. Dzięki temu tylko opinie pochodzące z zaproszenia będą wyróżniane jako wiarygodne. Z panelu zarządzania sklepem w Opinus zobaczysz informacje z jakim zamówieniem jest powiązana dana opinia. Zobacz przykładowy sklep w Opinus z wiarygodnymi opiniami.



wpływaj na opinie
zarządzaj swoim sklepem