FloraQueen międzynarodowa poczta - wysyłka kwiatowa - opinie
FloraQueen to kwiaciarnia, która doręcza kwiaty do Polski i za granicę. Kwiaciarnia internetowa: prosty i pewny sposób by wysłać kwiaty.
Uwaga! Brak regulaminu i danych kontaktowych.
floraqueen.pl
FloraQueen międzynarodowa poczta - wysyłka kwiatowa w Opinus od: 2018-10-17
Kategoria sklepu: pozostałe
średnia ocena: 1,0 / 5 na podstawie 6 ocen
Sklep NIE przystąpił jeszcze do programu Opinus. Jego właściciel nie zarządza tym sklepem.
To Twój sklep? Zarządzaj jego prezentacją w Opinus i uzyskaj więcej informacji o opiniach. Zobacz dlaczego warto.
Opinie o sklepie
Przestrzegam wszystkich florystów przed współpracą z nimi. Od pół roku czekamy na zapłatę za zrealizowane zamówienia. Żadne próby kontaktu nie przynoszą rezultatów.
Zakończenie opinii "Mariusz - Sr 21 kwietnia 2021"
Przesyłki dostarczono ale , zamiast 19 kwietnia dostarczono 21 kwietnia. Dwie takie same paczki dostarczono jednej osobie pomimo wielu prób przekierowania jednej z nich na inny adres. Do jakości paczek nie mam zastrzeżeń. Podsumowanie:
System składania zamówień i płatności -- minus
Kontakt mailowy z firmą – minus , praktycznie żaden, wiadomości generowane automatycznie
Kontakt telefoniczny z firmą -- brak jakiegokolwiek telefonu do firmy
Termin dostawy – minus, 2 dniowe opóźnienie
Jakość paczki -- OK , zgodna z zamówieniem, bez zastrzeżeń
{określenie usunięte przez moderatora} i {określenie usunięte przez moderatora}!!!
Po zakończeniu procedury zamówienia i płatności wyświetlił się komunikat:
„Przepraszamy, ale nie możemy znaleźć tego adresu w Niemczech” – Sądziłem wiec, że zamówienie zostało odrzucone, więc całą procedurę wykonałem ponownie. I…jak się okazało, obydwa zamówienia na ten sam adres zostały przyjęte i pieniądze pobrane z karty. Na stronie FloraQueen natychmiast pokazał się status , że zamówienie jest w trakcie przygotowań. Dlaczego? – Bo w tym momencie zamawiający nie może już nic zrobić, tzn. nie można anulować ani nawet zmienić adresu odbiorcy. Chciałem zmienić adres by ta sama osoba nie otrzymała dwóch jednakowych prezentów w tym samym czasie, ale było to nie możliwe. Zamówienie złożyłem 15.04.2021 a dostarczenie miało nastąpić 19 kwietnia , czyli za cztery dni. 19 kwietnia o godzinie 9.04 wysłano wiadomość że zamówienia są w drodze do adresata. (wszystkie wiadomości ze strony FloraQueen generowane są automatycznie)
Nie dostarczono zamówień i brak normalnej odpowiedzi na maile. Jeśli nie otrzymam całkowitego zwrotu poniesionych kosztów , to mam na tyle czasu by wynająć adwokata i wnieść sprawę do sądu, ale wtedy doliczę kwotę zadośćuczynienia.
!!!Unikać!!! Zamówione kwiaty na urodziny, zostały dostarczone dzień później. Dodatkowe koszty aby mieć pewność dostawy na określony dzień, także nic nie pomogły. Kwiaty zostawiono u sąsiadów,tylko że Mama wyjechała rano do szpitala i nie będzie jej cały tydzień.(kwiaciarnia wiedziała o tym) Najgorsze jest jednak traktowanie klienta.Całkowita ignorancja. Zanim zmówisz kwiaty u FloraQueen, przypomnij sobie moje doświadczenie z tą kwiaciarnią Chcesz być w takiej sytuacji? Jest wiele innych firm.
Numer zamówienia 66761784
Zamówiłem bukiet do Grodna składający się z pięciu składników zostały dostarczone tylko dwa wątpliwej świeżości odpowiedź bezcenna " mogą występować niewielkie różnice w składzie i kształcie bukietu, ponieważ ich dostępność zależy od stanu magazynowego bukiet jest poprawny i że rabacik będzie" Nie będzie żadnego rabaciku bo zdecydowanie NIE POLECAM!
Jak oceniasz sklep?
Powiadomienia o nowych ocenach
Możesz otrzymywać automatycznie powiadomienia o nowych recenzjach tego sklepu.
Wystarczy podać adres e-mail i potwierzić klikając na link, który za chwilę otrzymasz w wiadomości e-mail.